maanantai 9. heinäkuuta 2012

Murkku

Hei olen Koda!
Minulla on juuri nyt murkkuikä. Tiedättekö mitä se tarkoittaa? Mä en, mutta niin mami on sanonut.
Noh olen mä ehkä viime aikoina ollut hieman jääräpää. Ja onhan noita mamia ja isiä tullut vähän testailtua. Mutta eikös se ole koiran tehtävä?
Hävettää kyllä myöntää, mutta musta on kiva koittaa määräillä vieraita. Mami ja isi kun ei suostu mun määräiltäväks, niin eikö sillon ole ihan oikein että mä saan määräillä edes vieraita?
Arvatkaa mitä mami ja isi keksi yks päivä? Ne vei mut uimaan. Ne oli vielä niin katalia, että houkutteli mut veteen lelun avulla. Onneks älysin hakea sen lelun tosi nopsaa pois sieltä vedestä. Mut sit ne uitti muo lisää. Mut arvatkaa mitä mä sain sitten tehdä? Sain kantaa koko kotimatkan mun uimalelua. Se oli ihan superia!
Mut nyt mun täytyy lähtee kuuntelee mitä toi naapurin koira tekee.
Hännän heilutuksia kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti